Käytiin tänään tekemässä pieni talutuslenkki ja Pirpana oli tosi nätisti, yllätyin kovasti=D! Muutaman kerran viikossa pitäisi alkaa tekemään lenkkiä, pidentäen niitä pikkuhiljaa, oppiipahan muihinkin maailmoihin kuin tarhaansa vain!
Käsi ihan helvetin kipeä, uskalsin ottaa jäykkäkouristuspiikin=D! Terveydenhoitaja ei saanut mua ylipuhuttua verikokeisiin vielä, pärjännyt ilman piikkejä suonissa viimeiset 15 vuotta, menkööt vielä toiset samanlaiset! Ai miten niin pieni pelokas vellihousu...=D
maanantai, 21. tammikuu 2008
Kommentit