Käytiin tänään tekemässä pieni talutuslenkki ja Pirpana oli tosi nätisti, yllätyin kovasti=D! Muutaman kerran viikossa pitäisi alkaa tekemään lenkkiä, pidentäen niitä pikkuhiljaa, oppiipahan muihinkin maailmoihin kuin tarhaansa vain!

Käsi ihan helvetin kipeä, uskalsin ottaa jäykkäkouristuspiikin=D! Terveydenhoitaja ei saanut mua ylipuhuttua verikokeisiin vielä,  pärjännyt ilman piikkejä  suonissa viimeiset 15 vuotta, menkööt vielä toiset samanlaiset! Ai miten niin  pieni pelokas vellihousu...=D