keskiviikko, 19. maaliskuu 2008
Syy 4 päivän hiljaiseloon...
...Mulla on jonkinasteinen sosiaalinen elämä=D! Yrtiyän kirjoittaa pääsiäisen aikana, paljon olisi juttua,mutta aikaa niin rajoitetusti!
keskiviikko, 19. maaliskuu 2008
Kertomuksia Rantalan eltlinnelukoista
Kommentit