...ja ei roiku hihassa kiinni ja ei kuullosta neidiltä, taitaa olla mies mun makuun, eli heti ostoksille=D! Mitä mä kännikuskilla, äkkiähän tästä kävelee Voikkariin! Turha sitä on lähteä kaupungille kännäilemään,siellä on liikaa ihmisiä=D!
Täällä kivoja pelejä,ei saa nukuttua kun pitää pelata!
keskiviikko, 20. helmikuu 2008
Kommentit